9.Soru;
Muhammed, Ali, Aişe, Osman Veya Hüseyin.. Bu İsimlerin Hepsi
Öldürülmüşlerdir.. İslam'ın Kurucuları Olan Bu İnsanların Hemen Hepsinin
Öldürülmüş Olması Garip Değil Mi? |
“Muhammed, Ali, Aişe, Osman Veya Hüseyin.. Bu İsimlerin
Hepsi Öldürülmüşlerdir..” Hayır. Buraya Kadar Olan Kısım Tamamen Yanlış. İşin
Esası: Hz Muhammed Sallallahu Aleyhi Vesellem Ve Hz Aişe R.a
Öldürülmemişlerdir. Peygamberimiz Sadece
Dünya Mekanından Dâr-Ul Beka Alemi Olan Ahirete Geçmiştir. Şeriatımız İslam’a
Göre Peygamberler Ölü Değillerdir. Selamlarımızı Ve Salavat-I Şerifelerimizi
Duyar Alır Ve Kabul Ederler.
Kur'an-I Kerimde, Allah Yolunda Ölenlerin Yani
Peygamberlerin Ve Şehitlerin Ölmediği Bildiriliyor. Bir Âyet-İ Kerime Meali
Şöyledir: (Fî-Sebîlillah [Allah Yolunda]
Öldürülenlere Ölü Demeyin! Bilâkis Onlar Diridir, Ama Siz Bunu Anlayamazsınız.)
[Bekara 154]
Demek Ki, Can Çıkmakla İnsan Ölmüyor, Ruhu Bedenden
Ayrılıyor. Beden Çürüse De, Ruh İşitiyor, İş Yapıyor. Hazret-İ Hızır’ın Ruhunun
İş Yapması, Yardıma Koşması Da Böyledir. Allahü Teâlâ, (Allah Yolunda Ölenlere
Ölü Demeyin!)
Resulullah, Son Hastalığında, (Hayber’de Yediğim Zehirli
Etin Acısını Hâlâ Hissediyorum.) Buyurdu. (Buhari)
İbni Mesud Hazretleri Ve Diğer Eshab-I Kiram, (O Zehirli
Etin Tesiriyle Resulullah Şehit Oldu) Buyurdu. Peygamberlik Şehitlikten
Üstündür, Fakat Şehit Olmak Da Ayrı Bir Nimettir. Allahü Teâlâ Resulüne Bu
Nimeti De Vermek İçin Son Hastalığında Bu Zehrin Etkisini Göstermiştir.
(Mevahib-İ Ledünniyye) … (Peygamberlerin Vücudunu Toprak Çürütmez. Bir Mümin
Salevat Okuyunca, Bir Melek Salevatı Bana Haber Verir.) [İbni Mace, Ebu Davud]
Hz Aişe
Annemiz İse : Özellikle 58. Yılında Ve 74 Yaşında İken Vefat Ettiğini İfade
Eden Rivayette, Onun Vefat Ettiği Günün Çarşamba Olduğu, Vefat Tarihinin,
Ramazan Ayının On Yedinci Gecesine Denk Geldiği, Vasiyeti Üzerine Vitir
Namazından Sonra Cennetü’l-Bakî’ye Geceleyin Defnedildiği, Yine Vasiyeti Gereği
Namazını, Hz. Ebû Hüreyre’nin Kıldırdığı, Mezarına Da, Ablası Hz. Esmâ’nın İki
Oğlu Abdullah İle Urve, Kardeşi Muhammed’in İki Oğlu Kâsım Ve Abdullah İle
Diğer Kardeşi Abdurrahman’ın Oğlu Abdullah Gibi İsimlerin İndirdiği Rivayet
Edilmiştir. Hz. Peygamber (Asv)'İn Diğer Hanımlarının Yanına Defnedildi.
Hz Osman, Hz Ali Ve Hz Hüseyin Şehit Edilmişlerdir.
İslam'ın
Kurucuları Olan Bu İnsanların Hemen Hepsinin Öldürülmüş Olması Garip Değil Mi?
Ne Gibi Bir Gariplik Var ? Burada Öncelikle Yanlış Bir Bilgiden Kaynaklı
Olmayan Esasen Tamamen Kasıtlı Bir Aldatmaca Bir Çarpıtma Bir İftira Var. Çünkü
Bu Kadar Kötü Bir Dini Eğitim Veren Devlet Okullarında Dahi Hz.Muhammed. S.A.V.
Efendimizin Öldürülmediğini Medine-İ Münevvere De Dâr-Ul Beka Alemi Olan
Ahirete Geçtiği Bilinmektedir. Belki Zorlama Bir Yorum İle Yıllar Önce “Hayber’de
Yediğim Zehirli Etin Acısını Hâlâ Hissediyorum.” Buyurduğu Buhari Hadisi İse
Onun Öldürülmesinden Çok Hem Peygamberliğine Bir Tasdik, Hem Bir Mucize, Hem De
Şehitlik Makamından Da Nasiptar Olmasıdır.
Başta Buharî, Müslim, Kütüb-ü Sahiha Haber Veriyorlar Ki: Gazve-İ Hayber’de Bir
Yahudi Kadını, Bir Keçiyi Biryan Yapıp Pişirmiş, Gayet Müessir Bir Zehirle
Zehirlemiş, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâma Göndermiş. Sahabeler Yemeye
Başladılar. Birden Ferman Etti: اِرْفعُواۤ اَيْدِيَكُمْ اِنَّهَاۤ اَخْبَرَتْنِى
اَنَّهَا مَسْمُومَةٌ Yani, “Pişirilen Keçi Bana Der Ki,‘Ben Zehirliyim” Diye
Haber Veriyor. Herkes Elini Çekti. Fakat O Şiddetli Zehirin Tesirinden, Bişr İbni’l-Bera’
Aldığı Birtek Lokmadan Vefat Etti.
Resul-İ Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm, O Zeynep İsmindeki
Kadını Çağırdı. Ferman Etti: “Neden Böyle Yaptın?” O Menhuse Dedi: “Eğer Peygambersen
Sana Zarar Vermeyecek. Eğer Padişahsan, İnsanları Senden Kurtarmak İçin
Yaptım.” Bazı Rivayette Onu Öldürtmemiş, Bazı Tarikte Öldürtmüş. Ehl-İ Tahkik
Demiş Ki: Kendi Öldürtmemiş; Fakat Bişr’in Veresesine Verilmiş, Onlar
Öldürmüşler
Getirilen Etin Zehirli
Olmasını Söylemesi Onun Peygamberliği
İle Mucizesini, Efendimizin, "Bunu
Neden Yaptın?" Sorusuna Şu Cevabı Verdi: "Eğer Gerçekten Bir
Peygambersen, Sana Haber Verilecek; Dolayısıyla Zarar Görmeyecektin. Eğer Peygamber
Değil De Bir Hükümdarsan, Kendimizi Ve İnsanları Senden Kurtarmak İçin Yaptım!
Demiş.. Buna Rağmen Ölmemesi
İse Ölümün Tamamen Cenab-I Hakkın Elinde Olduğunu Sebeplere Bağlı Olmadığını
Gösterir. Böylece Peygamberliğinin De Bir İspatı Bir Tasdikidir. Bu Vesileyle
Şehitlik Makamından Da Nasibini Almıştır.
Şu Vak’a-İ Acibedeki Vech-İ İ’câzı Gösterecek İki Üç Noktayı Dinle:
Birincisi: Bir Rivayette Var Ki, O Keçinin Kavli Haber Verdiği
Vakit Bazı Sahabeler De İşittiler.
İkincisi: Hem Bir Rivayette Vardır Ki, Resul-İ Ekrem Aleyhissalâtü
Vesselâm, Haber Verdikten Sonra Dedi: “بِسْمِ الله Deyiniz, Ondan Sonra
Yiyiniz. Zehir Daha Tesir Etmeyecektir.” Şu Rivayeti Çendan İbni Hacer-İ Askalânî
Kabul Etmemiş, Fakat Başkaları Kabul Etmişler.
Üçüncüsü: Hem Dessas Yahudiler, Resul-İ Ekrem Aleyhissalâtü
Vesselâma Ve Mukarrebîn-i Sahabeye Birden Darbe Vurmak İstedikleri Halde,
Birden Gaipten Haber Verilmiş Gibi Hâdisenin İnkişafı Ve Desiselerinin Akîm
Kalması Ve O İhbarın İfade Ettiği Vakıa Doğru Çıkması Ve Hiçbir Vakit Sahabeleri
Nazarında Mütehalif Bir Haberi Görülmeyen Zât-I Ahmediyenin “Şu Keçinin
Kavli Bana Söylüyor” Demesi, Herkesin Kulağıyla O Keçiden O Sözü İşitmesi Kadar
Kanaat-İ Kat’iyeleri Olmuş.
Görüldüğü Gibi Efendimiz Öldürülmemiştir. Lakin Bazı Hikmet
Ve Hakikatlerin Ortaya Çıkması için Zehirlenme Hadisesi Vefatından 3 Sene Sonraya
Kadar Bu Sebepler Vücudunda Bulunmuş. Efendimizin
Öldürüldüğü Yalandır !...
Hz Osman, Hz Ali Ve Hz Hüseyin İse Fitneler Sebebi İle Şehit Edilmişlerdir.