9.Soru; Muhammed, Ali, Aişe, Osman Veya Hüseyin.. Bu İsimlerin Hepsi Öldürülmüşlerdir.. İslam'ın Kurucuları Olan Bu İnsanların Hemen Hepsinin Öldürülmüş Olması Garip Değil Mi?

 

“Muhammed, Ali, Aişe, Osman Veya Hüseyin.. Bu İsimlerin Hepsi Öldürülmüşlerdir..” Hayır. Buraya Kadar Olan Kısım Tamamen Yanlış. İşin Esası: Hz Muhammed Sallallahu Aleyhi Vesellem Ve Hz Aişe R.a Öldürülmemişlerdir. Peygamberimiz Sadece Dünya Mekanından Dâr-Ul Beka Alemi Olan Ahirete Geçmiştir. Şeriatımız İslam’a Göre Peygamberler Ölü Değillerdir. Selamlarımızı Ve Salavat-I Şerifelerimizi Duyar Alır Ve Kabul Ederler. 

Kur'an-I Kerimde, Allah Yolunda Ölenlerin Yani Peygamberlerin Ve Şehitlerin Ölmediği Bildiriliyor. Bir Âyet-İ Kerime Meali Şöyledir:  (Fî-Sebîlillah [Allah Yolunda] Öldürülenlere Ölü Demeyin! Bilâkis Onlar Diridir, Ama Siz Bunu Anlayamazsınız.) [Bekara 154]

Demek Ki, Can Çıkmakla İnsan Ölmüyor, Ruhu Bedenden Ayrılıyor. Beden Çürüse De, Ruh İşitiyor, İş Yapıyor. Hazret-İ Hızır’ın Ruhunun İş Yapması, Yardıma Koşması Da Böyledir. Allahü Teâlâ, (Allah Yolunda Ölenlere Ölü Demeyin!)

Resulullah, Son Hastalığında, (Hayber’de Yediğim Zehirli Etin Acısını Hâlâ Hissediyorum.) Buyurdu. (Buhari)

İbni Mesud Hazretleri Ve Diğer Eshab-I Kiram, (O Zehirli Etin Tesiriyle Resulullah Şehit Oldu) Buyurdu. Peygamberlik Şehitlikten Üstündür, Fakat Şehit Olmak Da Ayrı Bir Nimettir. Allahü Teâlâ Resulüne Bu Nimeti De Vermek İçin Son Hastalığında Bu Zehrin Etkisini Göstermiştir. (Mevahib-İ Ledünniyye) … (Peygamberlerin Vücudunu Toprak Çürütmez. Bir Mümin Salevat Okuyunca, Bir Melek Salevatı Bana Haber Verir.) [İbni Mace, Ebu Davud]

Hz Aişe Annemiz İse : Özellikle 58. Yılında Ve 74 Yaşında İken Vefat Ettiğini İfade Eden Rivayette, Onun Vefat Ettiği Günün Çarşamba Olduğu, Vefat Tarihinin, Ramazan Ayının On Yedinci Gecesine Denk Geldiği, Vasiyeti Üzerine Vitir Namazından Sonra Cennetü’l-Bakî’ye Geceleyin Defnedildiği, Yine Vasiyeti Gereği Namazını, Hz. Ebû Hüreyre’nin Kıldırdığı, Mezarına Da, Ablası Hz. Esmâ’nın İki Oğlu Abdullah İle Urve, Kardeşi Muhammed’in İki Oğlu Kâsım Ve Abdullah İle Diğer Kardeşi Abdurrahman’ın Oğlu Abdullah Gibi İsimlerin İndirdiği Rivayet Edilmiştir. Hz. Peygamber (Asv)'İn Diğer Hanımlarının Yanına Defnedildi.

Hz Osman, Hz Ali Ve Hz Hüseyin Şehit Edilmişlerdir. 

İslam'ın Kurucuları Olan Bu İnsanların Hemen Hepsinin Öldürülmüş Olması Garip Değil Mi?

Ne Gibi Bir Gariplik Var ? Burada  Öncelikle Yanlış Bir Bilgiden Kaynaklı Olmayan Esasen Tamamen Kasıtlı Bir Aldatmaca Bir Çarpıtma Bir İftira Var. Çünkü Bu Kadar Kötü Bir Dini Eğitim Veren Devlet Okullarında Dahi Hz.Muhammed. S.A.V. Efendimizin Öldürülmediğini Medine-İ Münevvere De Dâr-Ul Beka Alemi Olan Ahirete Geçtiği Bilinmektedir. Belki Zorlama Bir Yorum İle Yıllar Önce “Hayber’de Yediğim Zehirli Etin Acısını Hâlâ Hissediyorum.” Buyurduğu Buhari Hadisi İse Onun Öldürülmesinden Çok Hem Peygamberliğine Bir Tasdik, Hem Bir Mucize, Hem De Şehitlik Makamından Da Nasiptar Olmasıdır.

Başta Buharî, Müslim, Kütüb-ü Sahiha Haber Veriyorlar Ki: Gazve-İ Hayber’de Bir Yahudi Kadını, Bir Keçiyi Biryan Yapıp Pişirmiş, Gayet Müessir Bir Zehirle Zehirlemiş, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâma Göndermiş. Sahabeler Yemeye Başladılar. Birden Ferman Etti: اِرْفعُواۤ اَيْدِيَكُمْ اِنَّهَاۤ اَخْبَرَتْنِى اَنَّهَا مَسْمُومَةٌ Yani, “Pişirilen Keçi Bana Der Ki,‘Ben Zehirliyim” Diye Haber Veriyor. Herkes Elini Çekti. Fakat O Şiddetli Zehirin Tesirinden, Bişr İbni’l-Bera’ Aldığı Birtek Lokmadan Vefat Etti.

Resul-İ Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm, O Zeynep İsmindeki Kadını Çağırdı. Ferman Etti: “Neden Böyle Yaptın?” O Menhuse Dedi: “Eğer Peygambersen Sana Zarar Vermeyecek. Eğer Padişahsan, İnsanları Senden Kurtarmak İçin Yaptım.” Bazı Rivayette Onu Öldürtmemiş, Bazı Tarikte Öldürtmüş. Ehl-İ Tahkik Demiş Ki: Kendi Öldürtmemiş; Fakat Bişr’in Veresesine Verilmiş, Onlar Öldürmüşler

Getirilen Etin Zehirli Olmasını Söylemesi  Onun Peygamberliği İle Mucizesini, Efendimizin, "Bunu Neden Yaptın?" Sorusuna Şu Cevabı Verdi: "Eğer Gerçekten Bir Peygambersen, Sana Haber Verilecek; Dolayısıyla Zarar Görmeyecektin. Eğer Peygamber Değil De Bir Hükümdarsan, Kendimizi Ve İnsanları Senden Kurtarmak İçin Yaptım! Demiş.. Buna Rağmen Ölmemesi İse Ölümün Tamamen Cenab-I Hakkın Elinde Olduğunu Sebeplere Bağlı Olmadığını Gösterir. Böylece Peygamberliğinin De Bir İspatı Bir Tasdikidir. Bu Vesileyle Şehitlik Makamından Da Nasibini Almıştır.

Şu Vak’a-İ Acibedeki Vech-İ İ’câzı Gösterecek İki Üç Noktayı Dinle: 

Birincisi: Bir Rivayette Var Ki, O Keçinin Kavli Haber Verdiği Vakit Bazı Sahabeler De İşittiler.

İkincisi: Hem Bir Rivayette Vardır Ki, Resul-İ Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm, Haber Verdikten Sonra Dedi: “بِسْمِ الله Deyiniz, Ondan Sonra Yiyiniz. Zehir Daha Tesir Etmeyecektir.” Şu Rivayeti Çendan İbni Hacer-İ Askalânî Kabul Etmemiş, Fakat Başkaları Kabul Etmişler.

Üçüncüsü: Hem Dessas Yahudiler, Resul-İ Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâma Ve Mukarrebîn-i Sahabeye Birden Darbe Vurmak İstedikleri Halde, Birden Gaipten Haber Verilmiş Gibi Hâdisenin İnkişafı Ve Desiselerinin Akîm Kalması Ve O İhbarın İfade Ettiği Vakıa Doğru Çıkması Ve Hiçbir Vakit Sahabeleri Nazarında Mütehalif Bir Haberi Görülmeyen Zât-I Ahmediyenin “Şu Keçinin Kavli Bana Söylüyor” Demesi, Herkesin Kulağıyla O Keçiden O Sözü İşitmesi Kadar Kanaat-İ Kat’iyeleri Olmuş.

Görüldüğü Gibi Efendimiz Öldürülmemiştir. Lakin Bazı Hikmet Ve Hakikatlerin Ortaya Çıkması için Zehirlenme Hadisesi Vefatından 3 Sene Sonraya Kadar Bu Sebepler Vücudunda Bulunmuş.  Efendimizin Öldürüldüğü Yalandır !...

Hz Osman, Hz Ali Ve Hz Hüseyin İse Fitneler Sebebi İle Şehit Edilmişlerdir.